Počet záznamov: 1  

Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing

  1. SYS0283928
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074411.9
    017
    70
    $a 10.53465/EDAMBA.2021.9788022549301.194-207 $2 DOI
    035
      
    $a 480618 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20220525d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing $f Róbert Hula
    330
      
    $a Definícia neuromarketingu a jeho konfrontácia s tradičnými marketingovými metódami. Tradičné metódy marketingového výskumu založené na dopyte zlyhávajú, pretože závisia od ochoty respondentov opísať svoje pocity. Neuromarketing sa zameriava na priame skúmanie toho, ako sa respondenti cítia a čo si myslia o produkte alebo reklame. Dôležitosť etického prístupu v podmienkach neuromarketingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0283791 $1 010 $a 978-80-225-4930-1 $1 200 1 $a EDAMBA 2021 $b elektronický zdroj $e International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $e COVID-19 Recovery: The Need for Speed $e Conference Proceedings; Bratislava, 16 November 2021 $f Editors: Dana Kuběnková, Jakub Zeman, Paula Puškárová $g Reviewers: Michael Augustín, Peter Badura, Daša Belkovicsová... [et al.] $v Pp. 194-207 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2022 $1 215 $a 581 s. [29,05 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072008 $a Kuběnková $b Dana $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0067906 $a Zeman $b Jakub $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049748 $a Puškárová $b Paula $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0020126 $a Augustín $b Michael $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0001945 $a Badura $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0036180 $a Belkovicsová $b Daša $4 675 $1 710 12 $a EDAMBA 2021 $b International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $e Bratislava, Slovak Republic $f 16.11.2021
    541
    1-
    $a Stratégia etického prístupu v neuromarketingu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080867 $a neuroveda
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007199 $a výskum trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002020 $a etika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0075558 $a Hula $b Róbert $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1992- $q I $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220525 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.