Počet záznamov: 1  

How to Increase Consumer Acceptance of the Transition to Circular Economy

  1. SYS0283941
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074412.1
    017
    70
    $a 10.53465/EDAMBA.2021.9788022549301.226-233 $2 DOI
    035
      
    $a 480665 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20220525d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a How to Increase Consumer Acceptance of the Transition to Circular Economy $f Miroslav Jurkovič
    330
      
    $a Prechod na obehové hospodárstvo - veľká výzva pre podnikateľov, firmy, výrobcov a aj spotrebiteľov. Prechod na obehové hospodárstvo ako nástroj na vysporiadanie sa s klimatickými zmenami. Podstata cirkulárnej ekonomiky - dosiahnutie udržateľnosti a blahobytu pri nízkych alebo žiadnych materiálnych, energetických a environmentálnych nákladoch. Cirkulárna ekonomika a znižovanie dopadov hospodárskych systémov na životné prostredie. Kľúčové faktory pre začlenenie spotrebiteľa do prechodu na obehové hospodárstvo.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0283791 $1 010 $a 978-80-225-4930-1 $1 200 1 $a EDAMBA 2021 $b elektronický zdroj $e International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $e COVID-19 Recovery: The Need for Speed $e Conference Proceedings; Bratislava, 16 November 2021 $f Editors: Dana Kuběnková, Jakub Zeman, Paula Puškárová $g Reviewers: Michael Augustín, Peter Badura, Daša Belkovicsová... [et al.] $v Pp. 226-233 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2022 $1 215 $a 581 s. [29,05 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072008 $a Kuběnková $b Dana $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0067906 $a Zeman $b Jakub $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049748 $a Puškárová $b Paula $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0020126 $a Augustín $b Michael $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0001945 $a Badura $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0036180 $a Belkovicsová $b Daša $4 675 $1 710 12 $a EDAMBA 2021 $b International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $e Bratislava, Slovak Republic $f 16.11.2021
    541
    1-
    $a Ako zvýšiť súhlas spotrebiteľov s prechodom na cirkulárnu ekonomiku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0074137 $a hospodárstvo obehové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007526 $a zmeny klimatické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005154 $a prostredie životné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004430 $a politika environmentálna
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0076909 $a Jurkovič $b Miroslav $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1979- $q E $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220525 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.