Počet záznamov: 1
Cross-cultural Factors in Intercultural Marketing and Branding
SYS 0284694 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20230605094127.8 035 $a 8e51964d-34d5-4070-8fbc-f07c7ba9a564 100 $a 20220612d2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a SK 200 1-
$a Cross-cultural Factors in Intercultural Marketing and Branding $e bakalárska práca $f Miriam Doľacká $g školiteľ: Ildikó Némethová 210 $a Bratislava $d 2022 215 $a 53 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0084742 $a Doľacká $b Miriam $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0066911 $a Némethová $b Ildikó $f 1974- $p EUBFAJKAJ $4 727 $T Katedra anglického jazyka FAJ 712 02
$3 eu_un_auth*0035517 $a Fakulta aplikovaných jazykov EU v Bratislave $b Katedra interkultúrnej komunikácie $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220612 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1