Počet záznamov: 1  

Analýza marketingového prostredia ako východisko tvorby odbytovej stratégie podniku

  1. SYS0285599
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20230216095612.1
    035
      
    $a 26ce995c-f673-4833-b1a7-b8ef45d33df2
    100
      
    $a 20220612d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analýza marketingového prostredia ako východisko tvorby odbytovej stratégie podniku $e diplomová práca $f Karin Antálková $g školiteľ: Katarína Grančičová
    210
      
    $a Bratislava $d 2022
    215
      
    $a 71 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0078702 $a Antálková $b Karin $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020714 $a Grančičová $b Katarína $f 1967- $p EUBFPMKPO $4 727 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001208 $a Fakulta podnikového manažmentu EU $b Katedra podnikovohospodárska $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220612 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.