Počet záznamov: 1  

Stratégie brand manažmentu ako nástroj budovania značky

  1. SYS0286408
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074416.5
    035
      
    $a 493152 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20220622a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Stratégie brand manažmentu ako nástroj budovania značky $d Brand Management Strategies as a Brand Building Tool $f Marián Čvirik
    330
      
    $a Význam problematiky značiek v modernom marketingu. Charakteristika tvorby stratégií a možná segmentácia. Strategický manažment značky z troch rovín - z pohľadu trhu, zákazníka a podniku. Tvorba a typy značkových stratégií, adaptívne stratégie a značkové normostratégie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0286394 $1 011 $a 2453-9988 $1 200 1 $a Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj $d The Economy of Tourism and Entrepreneurship: Scientific Journal $v Roč. 14, č. 1 (2022), s. 16-21 online $1 210 $a Bratislava $c Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU $d 2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003197 $a manažment strategický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1992- $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220622 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.