Počet záznamov: 1
Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing in Terms of Marketing Research
SYS 0286602 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074417.1 017 70
$a 10.53465/ER.2644-7185.2022.2.105-128 $2 DOI 035 $a 1002276 $2 CREPC2 100 $a 20220629a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing in Terms of Marketing Research $f Róbert Hula 301 $a I-22-107-00 330 $a Neuromarketing a jeho miesto v marketingovom výskume. Tradičné metódy marketingového výskumu v porovnaní s neuromarketingovými metódami. Etický prístup v neuromarketingu. Neuromarketingový výskum v podmienkach Slovenskej republiky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0286434 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economic Review: Scientific Journal of the University of Economics Bratislava $z eng $v Roč. 51, č. 2 (2022), s. 105-128 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2022 541 1-
$a Stratégia etického prístupu v neuromarketingu z hľadiska marketingového výskumu 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0080867 $a neuroveda 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002020 $a etika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004952 $a prieskum trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 700 -1
$3 eu_un_auth*0075558 $a Hula $b Róbert $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1992- $9 100 $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220629 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1