Počet záznamov: 1  

Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing in Terms of Marketing Research

  1. SYS0286602
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074417.1
    017
    70
    $a 10.53465/ER.2644-7185.2022.2.105-128 $2 DOI
    035
      
    $a 1002276 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20220629a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing in Terms of Marketing Research $f Róbert Hula
    301
      
    $a I-22-107-00
    330
      
    $a Neuromarketing a jeho miesto v marketingovom výskume. Tradičné metódy marketingového výskumu v porovnaní s neuromarketingovými metódami. Etický prístup v neuromarketingu. Neuromarketingový výskum v podmienkach Slovenskej republiky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0286434 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economic Review: Scientific Journal of the University of Economics Bratislava $z eng $v Roč. 51, č. 2 (2022), s. 105-128 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2022
    541
    1-
    $a Stratégia etického prístupu v neuromarketingu z hľadiska marketingového výskumu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080867 $a neuroveda
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002020 $a etika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004952 $a prieskum trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0075558 $a Hula $b Róbert $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1992- $9 100 $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220629 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.