Počet záznamov: 1  

Vybrané prístupy k technológiám politického marketingu

  1. SYS0286687
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075209.8
    100
      
    $a 20220707a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Vybrané prístupy k technológiám politického marketingu $f Dušan Štrauss
    330
      
    $a Politická sloboda, sloboda slova a popis vybraných prístupov k technológiám politického marketingu - prístup veľkých, stredných a malých segmentov elektorátu. Prístup závislý od zvolenej stratégie a cieľovej skupiny, ktorú chceme získať. Prístup generovania konfliktných línií - tradičné a novo generované konfliktné línie. Prístup personalizácie a obsahu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0286632 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 32, č. 2 (2022), s. 8-9 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044170 $a marketing politický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004417 $a politika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005735 $a sloboda
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0050480 $a Štrauss $b Dušan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220707 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.