Počet záznamov: 1
Marketingový koncept Market-Pack ako inovatívna a jedinečná technika marketingovej komunikácie
SYS 0286901 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075210.9 100 $a 20220725a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketingový koncept Market-Pack ako inovatívna a jedinečná technika marketingovej komunikácie $f Miriam Olšiaková 330 $a Vysvetlenie podstaty marketingového konceptu Market-Pack, ktorý je rozšírený v Japonsku. Market-Pack ako jedna z inovatívnych foriem marketingu - ide jedinečnú techniku marketingu papierových vreckoviek, ktorá predstavuje v Japonsku fenomén. Koncepcia Market-Pack spočíva v tom, že spoločnosti vyrábajú malé balenia vreckoviek, na ktorých je už priamo zapracovaná určitá reklamná kampaň. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0286858 $1 011 $a 1337-7094 $1 200 1 $a Transfer inovácií $b elektronický zdroj $e špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. $v Č. 45 (2022), s. 16-20 $1 210 $a Košice $c Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby $d 2022 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002592 $a Japonsko 700 -1
$3 eu_un_auth*0038090 $a Olšiaková $b Miriam $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220725 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1