Počet záznamov: 1  

Postavenie názorových vodcov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa

  1. SYS0287843
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240306142026.4
    010
      
    $a 978-80-225-4959-2
    100
      
    $a 20220404d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Postavenie názorových vodcov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa $e inauguračná prednáška $e odbor inauguračného konania: obchod a marketing (v odbore ekonómia a manažment) $f Štefan Žák
    205
      
    $a 1. vydanie
    210
      
    $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2022
    215
      
    $a 100 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009860 $a vodcovstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0077717 $a influencer marketing
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $p EUBOBFKMA $f 1971- $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220404 $g AACR2

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.