Počet záznamov: 1  

Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating an Optimal Marketing Communication Mix

  1. SYS0288103
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240417072223.9
    035
      
    $a 514813 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20221006d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a HR
    200
    1-
    $a Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating an Optimal Marketing Communication Mix $f František Pollák, Peter Markovič, Róbert Világi
    300
      
    $a abstrakt
    301
      
    $a VEGA 1/0140/21
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0288024 $1 011 $a 1848-2252 $1 200 1 $a Global Business Conference 2022 Proceedings $e Reshaping Customer-Oriented Business $v Pp. 123-124 online $1 210 $a Zagreb $c Innovation Institute $d 2022 $1 215 $a 223 s. $1 710 12 $a Annual Global Business Conference $b Reshaping Customer-Oriented Business $d 13. $e Dubrovnik, Croatia $f 21.-24.09.2022
    541
    1-
    $a Digitálne vs. tradičné: vybrané názory na vytváranie optimálneho marketingového komunikačného mixu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $4 070 $9 40 $f 1985- $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049012 $a Markovič $b Peter $p EUBFPMKPF $4 070 $9 40 $f 1974- $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0030176 $a Világi $b Róbert $p EUBFPMKPF $4 070 $9 20 $f 1985- $q E $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20221006 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.