Počet záznamov: 1  

Nové možnosti marketingové komunikace ve zdravotnictví - guerilla marketing

  1. SYS0288189
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075216.3
    100
      
    $a 20221010a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Nové možnosti marketingové komunikace ve zdravotnictví - guerilla marketing $f Jana Kafková, Pavlína Zímová
    330
      
    $a Voľba marketingovej komunikačnej stratégie v zdravotníckom zariadení. Najčastejšie využívané nástroje komunikačného mixu v zdravotníckych zariadeniach v Českej republike. Definovanie guerilla marketingu, jeho marketingové taktiky a využitie v marketingovej komunikácii zdravotníckych zariadení.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0288040 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 32, č. 3 (2022), s. 28-29 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007462 $a zdravotníctvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007461 $a zdravie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0087225 $a guerilla marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0086545 $a Kafková $b Jana $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0086546 $a Zímová $b Pavlína $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20221010 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.