Počet záznamov: 1  

The Need for More and Better Implementation of Sustainability in the Marketing Curriculum

  1. SYS0288221
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221013125239.8
    017
    70
    $a 10.18267/pr.2022.kre.2454.4 $2 DOI
    035
      
    $a 517188 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20221012d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a The Need for More and Better Implementation of Sustainability in the Marketing Curriculum $f Katarína Chomová
    330
      
    $a Reset celosvetovej ekonomiky v roku 2022 po pandémii, spôsobenej korona vírusom, je optimálnou príležitosťou na investovanie do priemyslu a obchodných modelov, založených na udržateľnosti a obehovosti. Marketingoví pedagógovia budú mať kľúčovú rolu pri implementácií sociálnych a enviromentálnych kritérií do marketingových učebných osnov pri prechode k udržateľnej spoločnosti a modelu obehového hospodárstva. Študenti marketingu chápu, že svet je systém, v ktorom ich činy a aj činy národov, majú dôsledky celosvetovo a preto sa počas vysokoškolského štúdia potrebujú dozvedieť viac informácií o udržateľnosti. Moderný mainstreamový marketing spochybňujú obavy o udržateľnosť. Popis učebných osnov a kľúčové vzdelávacie ciele v oblasti udržateľnosti marketingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0286742 $1 010 $a 978-80-245-2454-2 $1 011 $a 2453-6113 $1 200 1 $a Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment $b elektronický zdroj $e Proceedings from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia $f Reviewers: Jarolím Antal, Josef Bič... [et al.] $v Pp. 34-44 $1 210 $a Praha $c Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague $d 2022 $1 215 $a 157s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043893 $a Antal $b Jarolím $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0010377 $a Bič $b Josef $4 675 $1 710 12 $a Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment $b International Joint Conference $d 22. $e Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia $f 19.-20.05.2022
    541
    1-
    $a Potreba väčšej a lepšej implementácie udržateľnosti do kurikula marketingu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007246 $a vzdelanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007249 $a vzdelanie vysokoškolské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005559 $a rozvoj sociálno-ekonomický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0022514 $a Chomová $b Katarína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1983- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20221012 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.