Počet záznamov: 1
The Need for More and Better Implementation of Sustainability in the Marketing Curriculum
SYS 0288221 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20221013125239.8 017 70
$a 10.18267/pr.2022.kre.2454.4 $2 DOI 035 $a 517188 $2 CREPC2 100 $a 20221012d2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a The Need for More and Better Implementation of Sustainability in the Marketing Curriculum $f Katarína Chomová 330 $a Reset celosvetovej ekonomiky v roku 2022 po pandémii, spôsobenej korona vírusom, je optimálnou príležitosťou na investovanie do priemyslu a obchodných modelov, založených na udržateľnosti a obehovosti. Marketingoví pedagógovia budú mať kľúčovú rolu pri implementácií sociálnych a enviromentálnych kritérií do marketingových učebných osnov pri prechode k udržateľnej spoločnosti a modelu obehového hospodárstva. Študenti marketingu chápu, že svet je systém, v ktorom ich činy a aj činy národov, majú dôsledky celosvetovo a preto sa počas vysokoškolského štúdia potrebujú dozvedieť viac informácií o udržateľnosti. Moderný mainstreamový marketing spochybňujú obavy o udržateľnosť. Popis učebných osnov a kľúčové vzdelávacie ciele v oblasti udržateľnosti marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0286742 $1 010 $a 978-80-245-2454-2 $1 011 $a 2453-6113 $1 200 1 $a Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment $b elektronický zdroj $e Proceedings from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia $f Reviewers: Jarolím Antal, Josef Bič... [et al.] $v Pp. 34-44 $1 210 $a Praha $c Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague $d 2022 $1 215 $a 157s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043893 $a Antal $b Jarolím $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0010377 $a Bič $b Josef $4 675 $1 710 12 $a Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment $b International Joint Conference $d 22. $e Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia $f 19.-20.05.2022 541 1-
$a Potreba väčšej a lepšej implementácie udržateľnosti do kurikula marketingu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007246 $a vzdelanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007249 $a vzdelanie vysokoškolské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005559 $a rozvoj sociálno-ekonomický 610 1-
$9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti 700 -1
$3 eu_un_auth*0022514 $a Chomová $b Katarína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1983- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20221012 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1