Počet záznamov: 1  

Creativity-Induced Forms of Non-Verbal Communication in the Process of Vocabulary Internalization in Case of Young Learners

  1. SYS0288571
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230118065427.6
    017
    70
    $a 10.31648/pj.7933 $2 DOI
    035
      
    $a 522576 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20221102a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d pol $d eng
    102
      
    $a PL
    200
    1-
    $a Creativity-Induced Forms of Non-Verbal Communication in the Process of Vocabulary Internalization in Case of Young Learners $d Wpływ kreatywnie sterowanych form komunikacji niewerbalnej na proces internalizacji słownictwa w przypadku młodych uczniów $f Krzysztof Polok, Olga Stankiewicz $g Eva Stradiotová
    330
      
    $a Cieľom štúdie je odpovedať na otázku, či používanie ikonických neverbálnych gest pozitívne ovplyvňuje osvojovanie si vybranej slovnej zásoby u mladých študentov. Výskumu sa zúčastnilo 20 mladých študentov súkromnej jazykovej školy rozdelených do experimentálnej (G1) skupiny, kde boli študenti vyučovaní pomocou gestickej metódy; a Kontrolná skupina (G2) učili rovnaký materiál tradičným spôsobom osvojovania si slovnej zásoby. V oboch prípadoch liečba trvala 4 týždne s dvomi 50 minútovými lekciami týždenne. Na meranie údajov z doby ošetrenia sa použili predbežný test a následný test. Na štatistické výpočty sa použili t-testy. Boli analyzované základné meracie nástroje, ako je priemer, modus, medián, rozptyl a štandardná oddanosť. Okrem toho sa pozorovacie sedenia uskutočnili v každej skupine počas tretieho týždňa štúdie. Získané informácie nám umožnili potvrdiť hypotézu, že gestá majú pozitívny vplyv na udržanie nadobudnutej slovnej zásoby u šesťročných žiakov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0288564 $1 011 $a 2450-0801 $1 011 $a 1509-5304 $1 200 1 $a Prace Językoznawcze $d Papers in Linguistics $v Vol. 24, no. 3 (2022), pp. 161-171 $1 210 $a Olsztyn $c UWM w Olsztynie
    541
    1-
    $a Tvorivosťou navodené formy neverbálnej komunikácie v procese interiorizácie slovnej zásoby v prípade mladých žiakov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006928 $a komunikácia neverbálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002958 $a kreativita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037196 $a zásoba slovná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0086669 $a Polok $b Krzysztof $4 070 $9 33
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0086670 $a Stankiewicz $b Olga $4 070 $9 34
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066955 $a Stradiotová $b Eva $p EUBFAJKAJ $f 1963- $9 33 $4 070 $T Katedra anglického jazyka FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20221102 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.