Počet záznamov: 1  

New Factors of Consumer Behaviour in the Context of Business Models Used in Retailing During the COVID-19 Era

  1. SYS0288651
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230920112210.0
    014
      
    $a 2-s2.0-85137868087 $2 SCOPUS
    017
    70
    $a 10.23762/FSO_VOL10_NO3_4 $2 DOI
    035
      
    $a 514173 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20221108a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a PL
    200
    1-
    $a New Factors of Consumer Behaviour in the Context of Business Models Used in Retailing During the COVID-19 Era $f Pavol Kita, Grzegorz Maciejewski, Marián Čvirik, Veronika Kitová Mazalánová
    301
      
    $a VEGA 1/0012/22
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    330
      
    $a Inovatívne obchodné modely prijaté v nových maloobchodných predajniach sa znásobia a stanú sa dostupnými vo veľmi krátkom čase a vo veľkých počtoch, odzrkadľujúc nový súbor expertov spotrebiteľov na ponuky, ktoré budú neoddeliteľnou súčasťou definovania zmien v ich správaní, keď sa náš svet zmení. Cieľom článku je poukázať na nové faktory ovplyvňujúce súčasné nákupné správanie slovenských domácností počas pandémie COVID-19. Empirický výskum prebiehal od februára do polovice marca 2021; vzorka zahŕňala 534 domácností, kde mal pri nákupe potravín posledné slovo hlavný člen. Faktorová analýza bola použitá na predpovedanie zmien v správaní spotrebiteľov. Získané údaje umožnili výskumníkom vytvoriť model predstavujúci päť nových cieľových trhov. Výsledky empirického prieskumu naznačujú z teoretického hľadiska, že spotrebitelia si v spotrebe osvojili skôr sociálne než finančné praktiky. Príspevok predstavuje praktické príspevky pre maloobchodníkov k formulovaniu nových marketingových stratégií a zohľadňovaniu ich vplyvu v marketingovom mixe spôsobom, ktorý zabezpečuje kontinuitu podnikania a aby ich zamestnanci mohli efektívne zvládať dlhotrvajúcu krízu a budovať trvalú lojalitu zákazníkov v spoločnosti v období po COVID-19.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0279436 $1 011 $a 2353-4435 $1 011 $a 2300-5947 $1 200 1 $a Forum Scientiae Oeconomia $v Vol. 10, no. 3 (2022), pp. 75-92 $1 210 $a Dąbrowa Górnicza $c Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB
    541
    1-
    $a Nové faktory spotrebiteľského správania v kontexte obchodných modelov, používaných v maloobchode počas éry COVID-19
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001078 $a analýza faktorová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080874 $a modely obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005856 $a spotreba domácností
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 070 $9 25 $f 1977-
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0083116 $a Maciejewski $b Grzegorz $4 070 $9 25
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $f 1992- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0061069 $a Kitová Mazalánová $b Veronika $4 070 $9 25
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20221108 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.