Počet záznamov: 1
Artificial Intelligence and Marketing. What Are the Results of This Addition?
SYS 0288720 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074425.6 035 $a 525489 $2 CREPC2 100 $a 20221110a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Artificial Intelligence and Marketing. What Are the Results of This Addition? $f Milan Oreský 301 $a VEGA 1/0354/22 330 $a Umelá inteligencia uľahčuje marketingový efekt na zákazníkov. Krátka história AI, jej definície, charakteristika, základné prvky a fungovanie AI. Typy AI a jej technologické ovládanie. Štruktúra umelej inteligencie sa skladá zo strojového a hlbokého učenia. Hlavné výhody AI pre podnikanie a marketing. 13 postupov, ktorými AI umožňuje zlepšiť a dynamizovať marketingové a obchodné firemné aktivity. Vytvorenie marketingovej platformy s umelou inteligenciou, ktorá predpokladá rozšírenie potenciálu marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0288676 $1 010 $a 978-80-225-4991-2 $1 200 1 $a Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems $e Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22 $f Proceedings of the Scientific were Completed by: Eva Hanuláková $g Reviewers: Małgorzata Krzywonos, Aneta Vančová $v Pp. 63-82 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2022 $1 215 $a 125 s. 541 1-
$a Umelá inteligencia a marketing. Aké sú výsledky tohto pridania? 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*0084077 $a učenie strojové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007079 $a výhody komparatívne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1956- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20221110 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1