Počet záznamov: 1  

Influence of Health-Conscious Consumer Behaviour on Consumer Ethnocentrism During the COVID-19 Pandemic

  1. SYS0289080
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240506120253.2
    014
      
    $a 2-s2.0-85132716814 $2 SCOPUS
    014
      
    $a 000924610900001 $2 CCC
    014
      
    $a 000815425200001 $2 WOS
    017
    70
    $a 10.1080/1331677X.2022.2090402 $2 DOI
    035
      
    $a 1024245 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20221129ałłłłłłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a HR
    200
    1-
    $a Influence of Health-Conscious Consumer Behaviour on Consumer Ethnocentrism During the COVID-19 Pandemic $f Marián Čvirik, Monika Naďová Krošláková, Ivona Milić Beran, Romana Capor Hrosik, Peter Drábik
    301
      
    $a I-22-104-00
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    330
      
    $a Cieľ článku je štvornásobný: (1) identifikovať úroveň zdravotného vedomia počas pandémie na Slovensku a v Chorvátsku a poukázať na možný vplyv vybraných demografických faktorov na túto mieru, (2) identifikovať mieru vplyvu etnocentrizmu počas pandémie na Slovensku a v Chorvátsku a v tomto rozsahu preskúmať vplyv zvolených demografických faktorov, (3) preskúmať prepojenie zdravotného vedomia ako faktora ovplyvňujúceho spotrebiteľský etnocentrizmus a (4) identifikovať rozdiely v skúmaných premenných Chorvátska a Slovensko. Článok je podporený primárnym prieskumom na 459 respondentoch v Chorvátsku a 429 respondentoch na Slovensku. S odkazom na naše ciele sme sformulovali výskumné otázky a hypotézy, na ich zodpovedanie a overenie sme zvolili test ANOVA a regresnú analýzu. Výsledky poukazujú na vysokú úroveň zdravotného uvedomenia respondentov a priemernú (v prípade Slovenska) a nadpriemernú (v prípade Chorvátska) mieru spotrebiteľského etnocentrizmu. Výsledky poukazujú na nízky vzťah medzi skúmanými premennými. Výsledky je možné aplikovať teoreticky aj prakticky v rôznych oblastiach.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0175938 $1 011 $a 1331-677X $1 011 $a 1848-9664 $1 200 1 $a Economic Research $d Ekonomska istraživanja $v Vol. 36, no. 1 (2023), pp. 1510-1526 $1 210 $a Pula $c Juraj Dobrila University of Pula
    541
    1-
    $a Vplyv spotrebiteľského správania uvedomujúceho si zdravie na spotrebiteľský etnocentrizmus počas pandémie COVID-19
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006938 $a vedomie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002349 $a hospodárstvo národné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 55 $f 1992- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0077214 $a Naďová Krošláková $b Monika $p EUBOBFKCR $4 070 $9 30 $f 1975- $T Katedra cestovného ruchu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0086807 $a Milić Beran $b Ivona $4 070 $9 5
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0086808 $a Capor Hrosik $b Romana $4 070 $9 5
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $p EUBOBFKMA $4 070 $9 5 $f 1981- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20221129 $g AACR2
    830
      
    $a mm-Publikácia bola v režime early access do 2/2023.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.