Počet záznamov: 1  

The Impact of the Covid-19 Pandemic on Pre-christmas Shopping Behavior

  1. SYS0289451
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083927.9
    017
    70
    $a 10.7441/dokbat.2022.18 $2 DOI
    035
      
    $a 779616 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20221215a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a The Impact of the Covid-19 Pandemic on Pre-christmas Shopping Behavior $f Michal Jankovič
    301
      
    $a IGA SVK/FaME/2022/001
    330
      
    $a Hlavné zmeny v správaní spotrebiteľov pri nákupe vianočných darčekov v roku 2020 počas pandémie COVID-19. Hlavné faktory, ovplyvňujúce nákup Vianočných darčekov slovenskými spotrebiteľmi. Zmeny v pomere frekvencie nákupu v kamenných predajniach a na e-shopoch. Digitálne návyky, nárast spotrebiteľských preferencií a náklonnosti k elektronickému nakupovaniu budú pokračovať aj po skončení krízy COVID-19.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0289122 $1 010 $a 978-80-7678-101-6 $1 200 1 $a DOKBAT 2022 $b elektronický zdroj $e 18th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers $e Conference Proceedings $v Pp. 179-186 $1 210 $a Zlín $c Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics $d 2022 $1 215 $a 508 s.
    541
    1-
    $a Vplyv pandémie COVID-19 na predvianočné nákupné správanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079804 $a sviatok štátny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002964 $a kríza
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0082888 $a kríza pandemická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007525 $a zmennosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007530 $a zmeny technologické
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0043448 $a Jankovič $b Michal $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1993- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20221215 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.