Počet záznamov: 1
The Impact of the Covid-19 Pandemic on Pre-christmas Shopping Behavior
SYS 0289451 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502083927.9 017 70
$a 10.7441/dokbat.2022.18 $2 DOI 035 $a 779616 $2 CREPC2 100 $a 20221215a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a The Impact of the Covid-19 Pandemic on Pre-christmas Shopping Behavior $f Michal Jankovič 301 $a IGA SVK/FaME/2022/001 330 $a Hlavné zmeny v správaní spotrebiteľov pri nákupe vianočných darčekov v roku 2020 počas pandémie COVID-19. Hlavné faktory, ovplyvňujúce nákup Vianočných darčekov slovenskými spotrebiteľmi. Zmeny v pomere frekvencie nákupu v kamenných predajniach a na e-shopoch. Digitálne návyky, nárast spotrebiteľských preferencií a náklonnosti k elektronickému nakupovaniu budú pokračovať aj po skončení krízy COVID-19. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0289122 $1 010 $a 978-80-7678-101-6 $1 200 1 $a DOKBAT 2022 $b elektronický zdroj $e 18th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers $e Conference Proceedings $v Pp. 179-186 $1 210 $a Zlín $c Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics $d 2022 $1 215 $a 508 s. 541 1-
$a Vplyv pandémie COVID-19 na predvianočné nákupné správanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*0079804 $a sviatok štátny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002964 $a kríza 610 1-
$9 eu_un_auth*0082888 $a kríza pandemická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007525 $a zmennosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007530 $a zmeny technologické 700 -1
$3 eu_un_auth*0043448 $a Jankovič $b Michal $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1993- $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20221215 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1