Počet záznamov: 1
B2B není B2C. V marketingu, ani ve výzkumech
SYS 0289583 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075222.4 100 $a 20221222a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a B2B není B2C. V marketingu, ani ve výzkumech $f Petr Fusek 330 $a Marketingový prieskum na B2B trhoch je veľmi odlišný od spotrebiteľského prieskumu. Existujú špecifiká, ktoré je potrebné mať na pamäti, aby sa zabezpečilo, že získané údaje sú spoľahlivé, relevantné a môžu byť použité pre strategické rozhodnutia spoločnosti. Hoci prieskumy na B2B trhoch sú pomerne zložité, oplatí sa. Podniky, ktoré zakladajú svoje rozhodnutia na spoľahlivých údajoch, dosahujú oveľa lepšie výsledky ako tie, ktoré sa spoliehajú iba na vlastnú intuíciu alebo informácie od predajcov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0289519 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 32, č. 4 (2022), s. 8-9 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2022 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002823 $a koncentrácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 700 -1
$3 eu_un_auth*0086898 $a Fusek $b Petr $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20221222 $g AACR2
Počet záznamov: 1