Počet záznamov: 1  

B2B není B2C. V marketingu, ani ve výzkumech

  1. SYS0289583
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075222.4
    100
      
    $a 20221222a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a B2B není B2C. V marketingu, ani ve výzkumech $f Petr Fusek
    330
      
    $a Marketingový prieskum na B2B trhoch je veľmi odlišný od spotrebiteľského prieskumu. Existujú špecifiká, ktoré je potrebné mať na pamäti, aby sa zabezpečilo, že získané údaje sú spoľahlivé, relevantné a môžu byť použité pre strategické rozhodnutia spoločnosti. Hoci prieskumy na B2B trhoch sú pomerne zložité, oplatí sa. Podniky, ktoré zakladajú svoje rozhodnutia na spoľahlivých údajoch, dosahujú oveľa lepšie výsledky ako tie, ktoré sa spoliehajú iba na vlastnú intuíciu alebo informácie od predajcov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0289519 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 32, č. 4 (2022), s. 8-9 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002823 $a koncentrácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0086898 $a Fusek $b Petr $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20221222 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.