Počet záznamov: 1  

Digitalisation Demands Dominance

  1. SYS0289622
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074434.7
    035
      
    $a 1002462 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230103d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Digitalisation Demands Dominance $f Stephan Bauriedel
    301
      
    $a VEGA 1/0240/20
    330
      
    $a Digitalizácia obchodných modelov ukazuje, že vznikajú oligopoly a monopoly, ktoré si medzi sebou rozdeľujú trh alebo ho ovládajú. Digitálny tovar podporuje rozvrat, pretože je predurčený na exponenciálny rast. Štyria internetoví giganti Google, Apple, Facebook a Amazon (GAFA) – sú prominentnými príkladmi globálnej dominancie. Fenomén sa volá „Víťaz berie všetko“. Táto argumentačná štúdia skúma fenomén a tvorí závery pre rozvoj stratégie. Tézou je, že digitalizácia umožňuje spoločnostiam dominovať a dominancia je strategickým cieľom. Vzhľadom na tento cieľ je potrebné podľa toho zvoliť digitálnu stratégiu, ako aj potrebné nástroje a opatrenia. Vo viacstupňovom procese sa skúmali hnacie sily víťazných trhov, identifikovali sa rôzne nástroje presadzovania a vyvodili sa logické závery pre rozvoj stratégie. Výsledok: Fenomén „Víťaz berie všetko“ existuje a dá sa naplánovať. Dominancia je strategickým cieľom, a teda súčasťou každej digitálnej stratégie. To naopak znamená, že podnikateľ, ktorý sa neusiluje o dominanciu, ide proti pravidlám digitálneho sveta.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0289606 $1 010 $a 978-80-225-4992-9 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku XVI. $b elektronický zdroj $d Economy, Finance and Business Management XVI. : Proceedings of Scientific Papers on the Occasion of the Science and Technology Week $d Ökonomik, Finanzen und Management von Unternehmen XVI. : das Sammelbuch der Wissenschaftlichen Beiträge zur Woche der Wissenschaft und Technik $e zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky $f zostavovatelia (Editors): Peter Markovič, Miroslav Tóth $g recenzenti (Reviewers): Miroslav Grznár, Ľuboslav Szabo $v S. 19-27 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2022 $1 215 $a CD-ROM 310 s. [29,50 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0049012 $a Markovič $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048914 $a Tóth $b Miroslav $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020403 $a Grznár $b Miroslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0022030 $a Szabo $b Ľuboslav $4 675
    541
    1-
    $a Digitalizácia si vyžaduje dominanciu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080874 $a modely obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006575 $a tovar
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0072568 $a Bauriedel $b Stephan $p EUBFPMKPF $4 070 $9 100 $f 1966- $q E $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230103 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.