Počet záznamov: 1
Use of Netnography in Contemporary Marketing Research
SYS 0289721 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502083930.6 014 $a 000886531800006 $2 WOS 014 $a 2-s2.0-85138587768 $2 SCOPUS 017 70
$a 10.18267/j.cebr.303 $2 DOI 035 $a 1003237 $2 CREPC2 100 $a 20230105a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a CZ 200 1-
$a Use of Netnography in Contemporary Marketing Research $f Janka Kopaničová, Dagmar Klepochová, Zuzana Francová 301 $a VEGA 1/0505/22 321 $a Registrovaný: Web of Science 321 $a Registrovaný: Scopus 330 $a Netnografia, online kvalitatívna výskumná metóda, ktorá sa vyvinula z etnografie, predtým typicky používanej v antropológii, zažíva svoj boom v súčasnom marketingovom výskume na celom svete. Pomáha odpovedať na výskumné otázky o rôznych témach a používa sa mnohými rôznymi spôsobmi. Preto je každá netnografická štúdia jedinečná nielen obsahovo, ale aj prístupom k použitiu metódy. V prezentovanom príspevku bola aplikovaná výskumná metóda prípadovej štúdie s cieľom identifikovať najlepšie praktiky súčasného marketingového výskumu pri využívaní netnografie. Na základe analýzy vybraných článkov publikovaných v recenzovaných akademických časopisoch práca definuje znaky výskumného problému vhodného pre aplikáciu netnografie, typický proces a jeho odchýlky, ako aj základné kritériá použitia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0263232 $1 011 $a 1805-4862 $1 011 $a 1805-4854 $1 200 1 $a The Central European Business Review $b elektronický zdroj $v Vol. 11, no. 4 (2022), pp. 111-131 $1 210 $a Praha $c University of Economics Prague 541 1-
$a Využitie netnografie v súčasnom marketingovom výskume 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007187 $a výskum ekonomický 610 1-
$9 eu_un_auth*0061488 $a výskum kvantitatívny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0001545 $a Kopaničová $b Janka $p EUBOBFKMA $4 070 $9 34 $f 1979- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $f 1968- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $f 1971- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230105 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1