Počet záznamov: 1  

Use of Netnography in Contemporary Marketing Research

  1. SYS0289721
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083930.6
    014
      
    $a 000886531800006 $2 WOS
    014
      
    $a 2-s2.0-85138587768 $2 SCOPUS
    017
    70
    $a 10.18267/j.cebr.303 $2 DOI
    035
      
    $a 1003237 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230105a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Use of Netnography in Contemporary Marketing Research $f Janka Kopaničová, Dagmar Klepochová, Zuzana Francová
    301
      
    $a VEGA 1/0505/22
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    330
      
    $a Netnografia, online kvalitatívna výskumná metóda, ktorá sa vyvinula z etnografie, predtým typicky používanej v antropológii, zažíva svoj boom v súčasnom marketingovom výskume na celom svete. Pomáha odpovedať na výskumné otázky o rôznych témach a používa sa mnohými rôznymi spôsobmi. Preto je každá netnografická štúdia jedinečná nielen obsahovo, ale aj prístupom k použitiu metódy. V prezentovanom príspevku bola aplikovaná výskumná metóda prípadovej štúdie s cieľom identifikovať najlepšie praktiky súčasného marketingového výskumu pri využívaní netnografie. Na základe analýzy vybraných článkov publikovaných v recenzovaných akademických časopisoch práca definuje znaky výskumného problému vhodného pre aplikáciu netnografie, typický proces a jeho odchýlky, ako aj základné kritériá použitia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0263232 $1 011 $a 1805-4862 $1 011 $a 1805-4854 $1 200 1 $a The Central European Business Review $b elektronický zdroj $v Vol. 11, no. 4 (2022), pp. 111-131 $1 210 $a Praha $c University of Economics Prague
    541
    1-
    $a Využitie netnografie v súčasnom marketingovom výskume
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007187 $a výskum ekonomický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0061488 $a výskum kvantitatívny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0001545 $a Kopaničová $b Janka $p EUBOBFKMA $4 070 $9 34 $f 1979- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $f 1968- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $f 1971- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230105 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.