Počet záznamov: 1
Udržateľný marketing
SYS 0289725 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20240502074436.6 010 $a 978-80-974382-0-3 035 $a 1003335 $2 CREPC2 100 $a 20230105d2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Udržateľný marketing $e nová éra marketingu $f Katarína Chomová $g recenzenti: Ľubica Knošková, Katarína Procházková, Radoslav Mizera 205 $a 1. vydanie 210 $a Bratislava $c Education. Sustainability. Bratislava. $d 2022 215 $a 225 s. [11,95 AH] $9 11,95 301 $a VEGA 1/0398/22 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*0087226 $a marketing udržateľný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001947 $a ekológia sociálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0022514 $a Chomová $b Katarína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1983- $r 11,95 $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*0009734 $a Knošková $b Ľubica $4 675 $f 1965- 702 -1
$3 eu_un_auth*0048967 $a Procházková $b Katarína $f 1983- $p EUBFPMKPM $4 675 $T Katedra manažmentu FPM 702 -1
$3 eu_un_auth*0013821 $a Mizera $b Radoslav $4 675 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230105 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1