Počet záznamov: 1
Analýza radu v FMCG v Pygmalios Analytics
SYS 0290124 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074443.3 035 $a 1012973 $2 CREPC2 100 $a 20230119d2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Analýza radu v FMCG v Pygmalios Analytics $d Queue Analytics in FMCG in Pygmalios Analytics $f Pavel Gežík 301 $a VEGA 1/0427/20 330 $a Príspevok prezentuje možnosti využitie údajov z počítadla zákazníkov v maloobchodných prevádzkach typu a modelovanie týchto dát, ktoré môže efektívne ovplyvniť plánovanie potreby otvorených pokladní. Zároveň predstavuje efektívny nastroj na monitorovanie, analýzu a predikciu tvorby radu v predajni s viacerými pokladňami, ktorý je súčasťou nástroja Pygmalios Analytics. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0290117 $1 010 $a 978-80-974443-4-1 $1 200 1 $a Viackriteriálne modely teórie hier v ekonómii a politológii: vedecký workshop k riešeniu projektu VEGA č.1/0427/20 $e zborník z workshopu $f zostavovateľ: Pavel Gežík $g recenzenti: Martina Kuncová, Miroslava Jánošová $v S. 13-18 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo Letra Edu $d 2022 $1 215 $a 38 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0015706 $a Gežík $b Pavel $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056828 $a Kuncová $b Martina $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0053062 $a Jánošová $b Miroslava $4 675 $1 710 12 $a Viackriteriálne modely teórie hier v ekonómii a politológii $b Vedecký workshop $e Bratislava, Slovensko $f 12.12.2022 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne 700 -1
$3 eu_un_auth*0015706 $a Gežík $b Pavel $p EUBFHIKOV $4 070 $9 100 $f 1983- $T Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230119 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1