Počet záznamov: 1
The State of the Initial Mathematical Knowledge of Engineering Students in the Post-Pandemic Period as a Starting Point for the Development of E-Courses
SYS 0290885 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074453.8 035 $a 1022540 $2 CREPC2 100 $a 20230203d2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a The State of the Initial Mathematical Knowledge of Engineering Students in the Post-Pandemic Period as a Starting Point for the Development of E-Courses $f Mária Mišútová, Martin Mišút, Hana Stúpalová 301 $a KEGA 004STU-4/2022 330 $a Príspevok popisuje výskum zameraný na tvorbu e-learningového materiálu na základe identifikácie stavu výsledkov matematického vzdelávania z predchádzajúceho vyučovacieho stupňa u študentov 1. ročníka bakalárskeho štúdia na MTF STU v Trnave. Cieľom je zlepšiť vedomosti žiakov zo stredoškolskej matematiky tak, aby absolvovali nielen matematické predmety, ale aj predmety univerzitnej základne a následne aj profesionálne predmety technického štúdia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0290859 $1 011 $a 2729-8493 $1 200 1 $a TIEES 2022: Trends and Innovations in E-Business, Education and Security $b elektronický zdroj $e Tenth International Scientific Web-conference of Scientists and PhD. Students or Candidates $e Reviewed Proceedings, November 18, 2022 $f Editors: Peter Schmidt, Zoltán Rajnai, Pavol Jurík $g Reviewers: Erzsébet Ancza, Igor Bandurič ...[et al.] $v Pp. 134-144 $1 210 $a Bratislava $c The Slovak Society for Economic Informatics $d 2022 $1 215 $a 172 s. [10,07 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0064395 $a Schmidt $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0065725 $a Rajnai $b Zoltán $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049579 $a Jurík $b Pavol $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0065726 $a Ancza $b Erzsébet $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0074463 $a Bandurič $b Igor $4 675 $1 710 12 $a TIEES 2022: Trends and Innovations in E-business, Education, and Security $b International Scientific Web-Conference of Scientists and Ph.D. Students or Candidates $d 10. $e Online priestor, Maďarsko $f 18.11.2022 541 1-
$a Stav počiatočných matematických vedomostí študentov inžinierstva v období po pandémii ako východiskový bod pre rozvoj e-kurzov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003232 $a matematika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*0002968 $a vzdelávanie elektronické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006942 $a vedomosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti 610 1-
$9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia 700 -1
$3 eu_un_auth*0054677 $a Mišútová $b Mária $4 070 $9 40 701 -1
$3 eu_un_auth*0054456 $a Mišút $b Martin $p EUBFHIKAI $4 070 $9 40 $f 1962- $T Katedra aplikovanej informatiky FHI 701 -1
$3 eu_un_auth*0087155 $a Stúpalová $b Hana $4 070 $9 20 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230203 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1