Počet záznamov: 1  

The State of the Initial Mathematical Knowledge of Engineering Students in the Post-Pandemic Period as a Starting Point for the Development of E-Courses

  1. SYS0290885
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074453.8
    035
      
    $a 1022540 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230203d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a The State of the Initial Mathematical Knowledge of Engineering Students in the Post-Pandemic Period as a Starting Point for the Development of E-Courses $f Mária Mišútová, Martin Mišút, Hana Stúpalová
    301
      
    $a KEGA 004STU-4/2022
    330
      
    $a Príspevok popisuje výskum zameraný na tvorbu e-learningového materiálu na základe identifikácie stavu výsledkov matematického vzdelávania z predchádzajúceho vyučovacieho stupňa u študentov 1. ročníka bakalárskeho štúdia na MTF STU v Trnave. Cieľom je zlepšiť vedomosti žiakov zo stredoškolskej matematiky tak, aby absolvovali nielen matematické predmety, ale aj predmety univerzitnej základne a následne aj profesionálne predmety technického štúdia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0290859 $1 011 $a 2729-8493 $1 200 1 $a TIEES 2022: Trends and Innovations in E-Business, Education and Security $b elektronický zdroj $e Tenth International Scientific Web-conference of Scientists and PhD. Students or Candidates $e Reviewed Proceedings, November 18, 2022 $f Editors: Peter Schmidt, Zoltán Rajnai, Pavol Jurík $g Reviewers: Erzsébet Ancza, Igor Bandurič ...[et al.] $v Pp. 134-144 $1 210 $a Bratislava $c The Slovak Society for Economic Informatics $d 2022 $1 215 $a 172 s. [10,07 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0064395 $a Schmidt $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0065725 $a Rajnai $b Zoltán $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049579 $a Jurík $b Pavol $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0065726 $a Ancza $b Erzsébet $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0074463 $a Bandurič $b Igor $4 675 $1 710 12 $a TIEES 2022: Trends and Innovations in E-business, Education, and Security $b International Scientific Web-Conference of Scientists and Ph.D. Students or Candidates $d 10. $e Online priestor, Maďarsko $f 18.11.2022
    541
    1-
    $a Stav počiatočných matematických vedomostí študentov inžinierstva v období po pandémii ako východiskový bod pre rozvoj e-kurzov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003232 $a matematika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002968 $a vzdelávanie elektronické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006942 $a vedomosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054677 $a Mišútová $b Mária $4 070 $9 40
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0054456 $a Mišút $b Martin $p EUBFHIKAI $4 070 $9 40 $f 1962- $T Katedra aplikovanej informatiky FHI
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0087155 $a Stúpalová $b Hana $4 070 $9 20
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230203 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.