Počet záznamov: 1
A Qualitative Study on Sustainable Marketing and Strategy Applied to Creation of Value According to SDG’s 2030
SYS 0291272 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230313083620.2 017 70
$a 10.46286/msi.2022.17.4.2 $2 DOI 100 $a 20230227a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a A Qualitative Study on Sustainable Marketing and Strategy Applied to Creation of Value According to SDG’s 2030 $f Raúl Martínez Flores 330 $a Úloha udržateľného marketingu a stratégie obchodných disciplín, zameraných na splnenie podnikových cieľov a cieľov trvalo udržateľného rozvoja (SDGs) 2030 Organizácie Spojených národov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0289988 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management $v Roč. 17, č. 4 (2022), s. 14-22 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2022 541 1-
$a Kvalitatívna štúdia o udržateľnom marketingu a stratégia, aplikovaná na tvorbu hodnoty podľa cieľov udržateľného rozvoja 2030 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0087226 $a marketing udržateľný 610 1-
$9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005552 $a rozvoj hospodársky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001476 $a ciele podnikové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001477 $a ciele riadenia 700 -1
$3 eu_un_auth*0087321 $a Flores $b Raúl Martínez $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230227 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1