Počet záznamov: 1
Behavioural Research for Marketing
SYS 0291376 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20230413120847.1 010 $a 978-0-367-77133-1 $b (pbk) 010 $a 978-0-367-77131-7 $b (hbk) 017 70
$a 10.4324/9781003169932 $2 DOI 100 $a 20230302d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a GB 200 1-
$a Behavioural Research for Marketing $e A Practitioner's Handbook $f Julian Adams 205 $a 1st Edition 210 $a Abingdon $c Routledge/Taylor & Francis Group $d 2023 215 $a 201 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005923 $a správanie sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004064 $a osobnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003492 $a motivácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0048951 $a ekonómia behaviorálna 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0087365 $a Adams $b Julian $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230302 $g AACR2
Počet záznamov: 1