Počet záznamov: 1
Consumer Ethnocentrism as a Factor in the Perception of Online Shopping? Some Evidence from Slovakia
SYS 0291558 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240506090709.5 035 $a 1031498 $2 CREPC2 100 $a 20230313d2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Consumer Ethnocentrism as a Factor in the Perception of Online Shopping? Some Evidence from Slovakia $f Marián Čvirik 301 $a I-22-104-00 330 $a Spotrebiteľský etnocentrizmus predstavuje dôležitý koncept v ére globalizácie, hospodárskej a politickej krízy domovskej krajiny, ktorú v súčasnosti zažívame. Cieľom príspevku je zmerať spotrebiteľský etnocentrizmus, preskúmať preferencie medzi online a offline nakupovaním a preskúmať možný vplyv spotrebiteľského etnocentrizmu na preferencie pri online alebo offline nakupovaní. Na základe prieskumu možno predpokladať, že úroveň spotrebiteľského etnocentrizmu je podpriemerná. Zároveň sa preukázalo, že spotrebiteľský etnocentrizmus nemá vplyv na preferenciu nákupného správania v online alebo offline prostredí. Dôvodom môže byť, že spôsob získavania produktov nie je rozhodujúci, keďže v oboch prípadoch môže ísť o podporu domácej produkcie, pričom v budúcnosti by bolo vhodné preskúmať vplyv spotrebiteľského etnocentrizmu na domáce a zahraničné distribučné kanály. 463 -1
$1 010 $a 978-80-572-0297-4 $1 011 $a 2729-7527 $1 200 1 $a Marketing Identity: Metaverse Is the New Universe $e Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference $f Editors: Monika Prostináková Hossová, Martin Graca, Martin Solík $v Pp. 19-26 $1 210 $a Trnava $c Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava $d 2022 $1 215 $a online 511 pp. $1 710 12 $a Marketing and Media Identity 2022: Metaverse Is the New Universe $b Annual International Scientific Conference $d 18 $e Trnava $f 25. - 26. 10. 2022 541 1-
$a Spotrebiteľský etnocentrizmus ako faktor vnímania online nakupovania? Niektoré dôkazy zo Slovenska 610 1-
$9 eu_un_auth*0086658 $a etnocentrizmus spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*0061484 $a nákup elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002655 $a kanály distribučné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006618 $a trh nákupný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 700 -1
$3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1992- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230313 $g AACR2 830 $a fv - Kategória publikácie od 2022 upravená na V2. T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1