Počet záznamov: 1  

Consumer Ethnocentrism as a Factor in the Perception of Online Shopping? Some Evidence from Slovakia

  1. SYS0291558
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240506090709.5
    035
      
    $a 1031498 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230313d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Consumer Ethnocentrism as a Factor in the Perception of Online Shopping? Some Evidence from Slovakia $f Marián Čvirik
    301
      
    $a I-22-104-00
    330
      
    $a Spotrebiteľský etnocentrizmus predstavuje dôležitý koncept v ére globalizácie, hospodárskej a politickej krízy domovskej krajiny, ktorú v súčasnosti zažívame. Cieľom príspevku je zmerať spotrebiteľský etnocentrizmus, preskúmať preferencie medzi online a offline nakupovaním a preskúmať možný vplyv spotrebiteľského etnocentrizmu na preferencie pri online alebo offline nakupovaní. Na základe prieskumu možno predpokladať, že úroveň spotrebiteľského etnocentrizmu je podpriemerná. Zároveň sa preukázalo, že spotrebiteľský etnocentrizmus nemá vplyv na preferenciu nákupného správania v online alebo offline prostredí. Dôvodom môže byť, že spôsob získavania produktov nie je rozhodujúci, keďže v oboch prípadoch môže ísť o podporu domácej produkcie, pričom v budúcnosti by bolo vhodné preskúmať vplyv spotrebiteľského etnocentrizmu na domáce a zahraničné distribučné kanály.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-572-0297-4 $1 011 $a 2729-7527 $1 200 1 $a Marketing Identity: Metaverse Is the New Universe $e Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference $f Editors: Monika Prostináková Hossová, Martin Graca, Martin Solík $v Pp. 19-26 $1 210 $a Trnava $c Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava $d 2022 $1 215 $a online 511 pp. $1 710 12 $a Marketing and Media Identity 2022: Metaverse Is the New Universe $b Annual International Scientific Conference $d 18 $e Trnava $f 25. - 26. 10. 2022
    541
    1-
    $a Spotrebiteľský etnocentrizmus ako faktor vnímania online nakupovania? Niektoré dôkazy zo Slovenska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0086658 $a etnocentrizmus spotrebiteľský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0061484 $a nákup elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002655 $a kanály distribučné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006618 $a trh nákupný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1992- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230313 $g AACR2
    830
      
    $a fv - Kategória publikácie od 2022 upravená na V2.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.