Počet záznamov: 1  

Angažovanosť zákazníkov na divadelnom trhu v Českej republike

  1. SYS0291664
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075230.5
    100
      
    $a 20230320a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng $d slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Angažovanosť zákazníkov na divadelnom trhu v Českej republike $d Customer Engagement in the Theater Market in the Czech Republic $f Katarína Seifriedová
    330
      
    $a Úloha referenčných skupín a interpersonálneho vplyvu je v oblasti marketingu čoraz diskutovanejšia. Každý človek môže pôsobiť na iné osoby a mať vplyv na ich rozhodovací proces a nákupné správanie. Práve toto skúma model angažovanosti zákazníka, ktorý pozostáva zo štyroch oblastí. Je nimi obhajoba, pomoc, spätná väzba a tolerancia. V modeli sú tieto oblasti zastúpené tvrdeniami. Cieľom tejto vedeckej state je preto zistiť, aká je angažovanosť zákazníkov na divadelnom trhu v Českej republike a zistiť, či prípadne existujú významné rozdiely medzi správaním mužov a žien. Bol uskutočnený kvantitatívny výskum pomocou online dopytovania a výberový súbor zahŕňal 308 respondentov, ktorí boli vyvážení podľa pohlavia, aby reprezentovali štruktúru obyvateľov v Českej republike. Zistilo sa, že zákazníci vykazujú pomerne vysokú tendenciu k obhajobe divadla a predstavení, ktoré sa im páčia. Tak isto sú tolerantní voči nedostatkom divadelných predstavení. Naopak neangažujú sa v poskytovaní spätnej väzby na sociálnych sieťach a ani zamestnancom divadiel. Ich tendencia k poskytnutiu pomoci iným návštevníkom divadiel je priemerná.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0291651 $1 011 $a 1801-7118 $1 200 1 $a Scientia et Societas $e recenzovaný spoločenskovědní časopis $d Scientia et Societas: Peer-reviewed Social Science Journal $v Roč. 18, č. 3 (2022), s. 3-11 $1 210 $a Praha $c Newton College $d 2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0061488 $a výskum kvantitatívny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006924 $a väzba spätná
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0087471 $a Seifriedová $b Katarína $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230320 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.