Počet záznamov: 1
Co motivuje různé generace spotřebitelů?
SYS 0291920 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075232.9 100 $a 20230412a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Co motivuje různé generace spotřebitelů? $f Miroslav Paška 330 $a Správanie a motivácia spotrebiteľov. Motivácia pri výbere, preferenciách, nákupoch a konzumácii konkrétnych značiek a produktov. Aspiračné segmenty českých spotrebiteľov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0291852 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 33, č. 1 (2023), s. 22-23 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2023 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003492 $a motivácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 700 -1
$3 eu_un_auth*0087583 $a Paška $b Miroslav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230412 $g AACR2
Počet záznamov: 1