Počet záznamov: 1
Ľudia sa začínajú obmedzovať
SYS 0292035 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075233.2 100 $a 20230421a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a CZ 200 1-
$a Ľudia sa začínajú obmedzovať $f Peter Kapitán 330 $a Ako pri rastúcich nákladoch zachovať stále rovnakú cenu? To je otázka, ktorú si v posledných mesiacoch musel položiť každý výrobca v potravinárskom aj nepotravinárskom sektore. Na prvý pohľad by sa mohlo zdať, že najjednoduchšou a zároveň často využívanou cestou je zmenšenie spotrebiteľského balenia. Dnes už nie je ťažké nájsť v obchodoch 200-gramové maslo či 80-gramovú čokoládu. Oslovení výrobcovia mliečnych výrobkov však v tejto otázke majú jasno. Zmenšovanie balení nie je riešením, to treba hľadať inde. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0291989 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a TaPmag $e tovar & predaj $v Č. 70 (3-4) (2023), s. 42-44 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2023 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003380 $a mlieko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004913 $a priemysel mliekarský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001415 $a ceny spotrebiteľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003563 $a náklady a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001186 $a balenie 700 -1
$3 eu_un_auth*0058678 $a Kapitán $b Peter $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230421 $g AACR2
Počet záznamov: 1