Počet záznamov: 1  

Cvičenia otvoreného typu – nástroj pre podporu a rozvoj kritického myslenia

  1. SYS0292097
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075233.6
    100
      
    $a 20230425a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Cvičenia otvoreného typu – nástroj pre podporu a rozvoj kritického myslenia $f Natália Sadivová
    330
      
    $a V dnešnom rýchlom a globalizovanom svete sa záujem o štúdium cudzích jazykov neustále zvyšuje, a táto skutočnosť sa spája s hľadaním nových spôsobov, ako zdokonaliť a zmodernizovať ich výučbu tak, aby sa dosiahol čo najefektívnejší účinok. Cieľom príspevku je poukázať na rozdiely v odpovediach študentov, ktoré sú spôsobené prechodom z cvičení tzv. otvoreného typu na zatvorené, keďže každé z nich vyžaduje iný prístup v ich vyplňovaní.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0291923 $1 011 $a 1338-2845 $1 200 1 $a Didaktika $e [odborný dvojmesačník] $v Roč. 4, č. 1 (2023), s. 21-23 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer SR $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080391 $a myslenie kritické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002941 $a didaktika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0048954 $a komunikácia interkultúrna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0058590 $a kompetencie komunikačné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0087616 $a Sadivová $b Natália $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230425 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.