Počet záznamov: 1  

Úspešný Content Marketing

  1. SYS0292114
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074501.8
    035
      
    $a 1046459 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230426d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Úspešný Content Marketing $f Viliam Murin
    301
      
    $a I-23-105-00
    330
      
    $a Cieľom článku je sústrediť pozornosť na tvorbu obsahového marketingu tak, aby bol pre podniky úspešný. Pri tvorbe obsahu je kľúčové myslieť na to, v akom kontexte a v akej dobe sa nachádzame. Na to, aby sme dokázali urobiť kvalitný content marketing, musí byť zahrnutý do celkovej digitálnej stratégie. Za použitia vedecko-logických metód komparácie, analýzy, syntézy a dedukcie dospejeme k zisteniam, ktoré sú pre takýto typ reklamnej propagácie prínosom. Poukážeme na súčasný vplyv éry asistencie a charakterizujeme digitálnu stratégiu, ktorá je pre efektívny content marketing nevyhnutná. Pozornosť je venovaná taktiež budovaniu značky. Popíšeme proces tvorby kvalitného obsahu a bližšie si špecifikujeme tvorbu person, zbieranie a triedenie podkladov. V článku nezabudneme taktiež na to, ako vyhodnotiť obsahový marketing.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0291993 $1 010 $a 978-80-225-5044-4 $1 200 1 $a Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023) $e Reviewed Proceeding of Posts from an 21. International Scientific Conference, February 15th - 17th, 2023, Košice - Kaluža $f Reviewers: Vincent Jakub, Emília Duľová Spišáková $v Pp. 78-86 $1 210 $a Košice $c KKM PHF $d 2023 $1 215 $a CD-ROM 132 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054386 $a Jakub $b Vincent $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0057684 $a Duľová Spišáková $b Emília $4 675 $1 710 12 $a Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023) $b International Scientific Conference $d 21. $e Košice - Kaluža $f 15.-17.02.2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079338 $a Murin $b Viliam $p EUBPHFKOP $4 070 $9 100 $f 1994- $q I $T Katedra obchodného podnikania PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230426 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.