Počet záznamov: 1
Úspešný Content Marketing
SYS 0292114 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074501.8 035 $a 1046459 $2 CREPC2 100 $a 20230426d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Úspešný Content Marketing $f Viliam Murin 301 $a I-23-105-00 330 $a Cieľom článku je sústrediť pozornosť na tvorbu obsahového marketingu tak, aby bol pre podniky úspešný. Pri tvorbe obsahu je kľúčové myslieť na to, v akom kontexte a v akej dobe sa nachádzame. Na to, aby sme dokázali urobiť kvalitný content marketing, musí byť zahrnutý do celkovej digitálnej stratégie. Za použitia vedecko-logických metód komparácie, analýzy, syntézy a dedukcie dospejeme k zisteniam, ktoré sú pre takýto typ reklamnej propagácie prínosom. Poukážeme na súčasný vplyv éry asistencie a charakterizujeme digitálnu stratégiu, ktorá je pre efektívny content marketing nevyhnutná. Pozornosť je venovaná taktiež budovaniu značky. Popíšeme proces tvorby kvalitného obsahu a bližšie si špecifikujeme tvorbu person, zbieranie a triedenie podkladov. V článku nezabudneme taktiež na to, ako vyhodnotiť obsahový marketing. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0291993 $1 010 $a 978-80-225-5044-4 $1 200 1 $a Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023) $e Reviewed Proceeding of Posts from an 21. International Scientific Conference, February 15th - 17th, 2023, Košice - Kaluža $f Reviewers: Vincent Jakub, Emília Duľová Spišáková $v Pp. 78-86 $1 210 $a Košice $c KKM PHF $d 2023 $1 215 $a CD-ROM 132 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054386 $a Jakub $b Vincent $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0057684 $a Duľová Spišáková $b Emília $4 675 $1 710 12 $a Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023) $b International Scientific Conference $d 21. $e Košice - Kaluža $f 15.-17.02.2023 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 700 -1
$3 eu_un_auth*0079338 $a Murin $b Viliam $p EUBPHFKOP $4 070 $9 100 $f 1994- $q I $T Katedra obchodného podnikania PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230426 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1