Počet záznamov: 1  

Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust

  1. SYS0292527
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074503.0
    017
    70
    $a 10.18267/pr.2023.kre.2490.4 $2 DOI
    035
      
    $a 1053636 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230525d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust $f Marián Čvirik, Monika Krošláková Naďová, Jozef Orgonáš, Peter Drábik
    301
      
    $a I-22-104-00
    330
      
    $a Meranie dôveryhodnosti vybranej domácej (Pizza Mizza) a zahraničnej franchisingovej značky (McDonald's). Identifikácia rozdielov v kontexte krajiny pôvodu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0292520 $1 010 $a 978-80-225-5064-2 $1 200 1 $a Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment $b elektronický zdroj $e Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic $f Compiled by: Ivan Hlavatý $g Reviewers: Jarolím Antal, Eduard Baumöhl ... [et al.] $v Pp. 53-62 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a 289 s. [21,72 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043893 $a Antal $b Jarolím $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0018315 $a Baumöhl $b Eduard $4 675 $1 710 12 $a Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment $b International Joint Conference $d 23. $e Prague, Czech Republic – Bratislava, Slovakia $f 18.-19.05.2023
    541
    1-
    $a Domáca verzus zahraničná franchisingová gastronomická značka v kontexte dôvery v značku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079803 $a dôvera
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004625 $a pôvod tovaru
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002194 $a franchising
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002229 $a gastronómia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 35 $f 1992- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0077214 $a Naďová Krošláková $b Monika $p EUBOBFKCR $4 070 $9 35 $f 1975- $T Katedra cestovného ruchu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0018522 $a Orgonáš $b Jozef $p EUBOBFKMA $4 070 $9 15 $f 1957- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $p EUBOBFKMA $4 070 $9 15 $f 1981- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230525 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.