Počet záznamov: 1  

The Evaluation of a Successful Political Campaign Using Eye-Tracking As a Neuromarketing Method

  1. SYS0292715
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074503.5
    035
      
    $a 1075292 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230605a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a The Evaluation of a Successful Political Campaign Using Eye-Tracking As a Neuromarketing Method $f Róbert Hula
    301
      
    $a I-22-107-00
    330
      
    $a Dnes už niet pochýb o tom, že neuromarketing ponúka široké spektrum svojich nástrojov, pomocou ktorých môžu marketéri nastaviť efektívne marketingové kampane a optimalizovať náklady podnikateľov v súkromnom sektore, ako aj náklady v štátnom sektore, ktoré súvisia s tzv. politická agenda rôznych subjektov – či už predstaviteľov vlády, politických strán alebo rôznych kandidátov uchádzajúcich sa o verejné funkcie. Ambíciou tohto príspevku je poukázať na možnosti eye-trackingu pri hodnotení vizuálov politických kampaní a na základe týchto skutočností popísať rozdiely medzi pohlavím respondentov a ich vnímaním marketingových vizuálov v prezidentskej kampani. Súčasťou tohto príspevku je aj hodnotenie aktuálnej kampane prezidentky Zuzany Čaputovej v prezidentských voľbách SR 2019.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0292335 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 16, č. 1 (2023), s. 45-56 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2023
    541
    1-
    $a Hodnotenie úspešnej politickej kampane pomocou sledovania očí ako neuromarketingovej metódy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002651 $a kampane volebné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004417 $a politika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004881 $a prezidenti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0075558 $a Hula $b Róbert $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1992- $9 100 $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230605 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.