Počet záznamov: 1  

The Importance of Pictorial Description in Consumer Decision-Making Involving Decoys

  1. SYS0292782
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230608110402.3
    017
    70
    $a 10.25142/aak.2023.003 $2 DOI
    100
      
    $a 20230608a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a The Importance of Pictorial Description in Consumer Decision-Making Involving Decoys $d Význam obrázku jako součásti popisu produktu při rozhodování spotřebitelů za přítomnosti návnad $f Radka Kubalová
    330
      
    $a Skúmanie spotrebiteľského správania - vplyv konkrétnych obrázkov produktu na spotrebiteľské rozhodnutia. Efekt návnady a jeho vplyv na rozhodovanie spotrebiteľa.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0292491 $1 011 $a 1212-415X $1 200 1 $a Acta academica karviniensia $e vědecký recenzovaný časopis $v Roč. 23, č. 1 (2023), s. 32-41 $1 210 $a Karviná $c Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006550 $a testy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079814 $a Kubalová $b Radka $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230608 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.