Počet záznamov: 1
Vnímanie udržateľnosti luxusných značiek spotrebiteľmi generácie Y a Z
SYS 0293760 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20240112083703.4 035 $a 21718f13-4cc1-4cc6-8c4b-c1aca691e1f9 100 $a 20230611d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vnímanie udržateľnosti luxusných značiek spotrebiteľmi generácie Y a Z $e diplomová práca $f Nikola Pidíková $g školiteľ: Dagmar Klepochová 210 $a Bratislava $d 2023 215 $a 79 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0081920 $a Pidíková $b Nikola $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $f 1968- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230611 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1