Počet záznamov: 1  

Marketingový minimalizmus ako unikátna platforma riešení ovplyvňujúce nákupné správanie spotrebiteľa

  1. SYS0293943
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20240115084523.3
    035
      
    $a 4634d476-1d87-469f-b898-93979f73221b
    100
      
    $a 20230611d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingový minimalizmus ako unikátna platforma riešení ovplyvňujúce nákupné správanie spotrebiteľa $e diplomová práca $f Filip Vlčák $g školiteľ: Jozef Orgonáš
    210
      
    $a Bratislava $d 2023
    215
      
    $a 71 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0081953 $a Vlčák $b Filip $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0018522 $a Orgonáš $b Jozef $f 1957- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230611 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.