Počet záznamov: 1
Marketingový minimalizmus ako unikátna platforma riešení ovplyvňujúce nákupné správanie spotrebiteľa
SYS 0293943 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20240115084523.3 035 $a 4634d476-1d87-469f-b898-93979f73221b 100 $a 20230611d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketingový minimalizmus ako unikátna platforma riešení ovplyvňujúce nákupné správanie spotrebiteľa $e diplomová práca $f Filip Vlčák $g školiteľ: Jozef Orgonáš 210 $a Bratislava $d 2023 215 $a 71 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0081953 $a Vlčák $b Filip $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0018522 $a Orgonáš $b Jozef $f 1957- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230611 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1