Počet záznamov: 1  

Kvalita bývania, intenzívnejšie vnímanie jej hodnoty spotrebiteľmi a konzekvencie pre spotrebiteľský marketing

  1. SYS0295318
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20230712085122.5
    035
      
    $a 67e3d008-0bdc-4e3d-b21a-102066446f96
    100
      
    $a 20230709d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Kvalita bývania, intenzívnejšie vnímanie jej hodnoty spotrebiteľmi a konzekvencie pre spotrebiteľský marketing $e dizertačná práca $f Michal Vávra $g školiteľ: Peter Drábik
    210
      
    $a Bratislava $d 2023
    215
      
    $a 198 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001354 $a bývanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    675
      
    $a 365 $T . $3 eu_un_auth*h0000227 $x Požiadavky na bývanie a ich uspokojovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0071233 $a Vávra $b Michal $f 1996- $p EUBOBFKMA $4 070 $q I $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $f 1981- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230709 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.