Počet záznamov: 1
Význam brandingu v podnikovohospodárskej praxi
SYS 0295376 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074505.8 035 $a 1065529 $2 CREPC2 100 $a 20230713a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Význam brandingu v podnikovohospodárskej praxi $d Significance of Branding in Business Practice $f Viliam Murin 330 $a Cieľom článku je sústrediť pozornosť na dôležitosť budovania, resp. komunikovania značky k existujúcim aj potencionálnym zákazníkom, ak chce efektívne rásť. Dôraz sa bude klásť na budovanie vzťahu podnikov s potencionálnymi zákazníkmi pomocou hodnoty, vlastnosti a imidžu značky podľa zaužívaných pravidiel aj aktuálnych svetových trendov. Predstavíme si v ňom pravidlo Les Bines a teda odporúčaný pomer investovania reklamného rozpočtu do brandingu a performance marketingu. V článku sú použité vedecko-logické metódy komparácia, analýza, syntéza a dedukcia. Zodpovieme v ňom na otázky ako dokáže značka ovplyvniť nákupné správanie a prečo sa oplatí investovať do značky. Uvedieme 5 pilierov úspešnej značky a taktiež spomenieme metódy na určenie hodnoty značky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0295334 $1 011 $a 1336-7137 $1 200 1 $a Manažment v teórii a praxi $b elektronický zdroj $e online odborný časopis o nových trendoch v manažmente $v Roč. 19, č. 1 (2023), s. 63-69 $1 210 $a Košice $c Katedra manažmentu PHF EU $d 2023 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003130 $a logo 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 700 -1
$3 eu_un_auth*0079338 $a Murin $b Viliam $p EUBPHFKOP $4 070 $9 100 $f 1994- $q I $T Katedra obchodného podnikania PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230713 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1