Počet záznamov: 1  

Comparative Analysis of Two Chosen Multinationals With the Focus on Their International Marketing and Their Competitiveness

  1. SYS0295381
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083949.8
    017
    70
    $a 10.33543/q.2023.13 $2 DOI
    035
      
    $a 1065401 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230713d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Comparative Analysis of Two Chosen Multinationals With the Focus on Their International Marketing and Their Competitiveness $f Otília Zorkóciová
    301
      
    $a KEGA 003EU-4/2022
    330
      
    $a Kultúrne faktory vždy výrazne ovplyvňovali komunikačný potenciál a potenciál úspechu konkurencie v medzinárodnom obchode. Kultúrne povedomie formuje, ako sa obchodné firmy správajú na medzikultúrne reflektovaných medzinárodných trhoch. Všeobecne sa uznáva, že určité kultúrne faktory pôsobia ako neviditeľné bariéry v medzinárodnej marketingovej komunikácii. Pochopenie kultúrnych rozdielov je jednou z najvýznamnejších zručností, ktoré musia firmy rozvíjať, aby mali konkurenčnú výhodu v medzinárodnom obchode. Tento príspevok porovnáva dve konkurenčné nadnárodné korporácie prostredníctvom ich firemného imidžu, firemnej kultúry a CSR aktivít a ich vplyvu na medzinárodnú marketingovú komunikáciu a konkurencieschopnosť.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0295361 $1 010 $a 978-80-87952-38-2 $1 200 1 $a QUAERE 2023 $b elektronický zdroj $d QUAERE 2023: Reviewed Proceedings of the Interdisciplinary Scientific International Conference for PhD Students and Assistants, June 26 – 29, 2023, Hradec Králové, The Czech Republic $e recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů, 26. – 29. června 2023, Hradec Králové, Česká republika $h roč. XIII. $v S. 105-112 $1 210 $a Hradec Králové $c MAGNANIMITAS $d 2023 $1 215 $a 1278 s. $1 710 12 $a QUAERE 2023 $b Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference $d 13. $e Hradec Králové, Česká republika $f 26.-29.06.2023
    541
    1-
    $a Porovnávacia analýza dvoch vybraných nadnárodných spoločností so zameraním na ich medzinárodný marketing a ich konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003130 $a logo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $p EUBOBFKMO $4 070 $9 100 $f 1954- $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230713 $g AACR2
    830
      
    $a fm: projekt nie je uvedený na formulári EPCA
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.