Počet záznamov: 1
Comparative Analysis of Two Chosen Multinationals With the Focus on Their International Marketing and Their Competitiveness
SYS 0295381 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083949.8 017 70
$a 10.33543/q.2023.13 $2 DOI 035 $a 1065401 $2 CREPC2 100 $a 20230713d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Comparative Analysis of Two Chosen Multinationals With the Focus on Their International Marketing and Their Competitiveness $f Otília Zorkóciová 301 $a KEGA 003EU-4/2022 330 $a Kultúrne faktory vždy výrazne ovplyvňovali komunikačný potenciál a potenciál úspechu konkurencie v medzinárodnom obchode. Kultúrne povedomie formuje, ako sa obchodné firmy správajú na medzikultúrne reflektovaných medzinárodných trhoch. Všeobecne sa uznáva, že určité kultúrne faktory pôsobia ako neviditeľné bariéry v medzinárodnej marketingovej komunikácii. Pochopenie kultúrnych rozdielov je jednou z najvýznamnejších zručností, ktoré musia firmy rozvíjať, aby mali konkurenčnú výhodu v medzinárodnom obchode. Tento príspevok porovnáva dve konkurenčné nadnárodné korporácie prostredníctvom ich firemného imidžu, firemnej kultúry a CSR aktivít a ich vplyvu na medzinárodnú marketingovú komunikáciu a konkurencieschopnosť. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0295361 $1 010 $a 978-80-87952-38-2 $1 200 1 $a QUAERE 2023 $b elektronický zdroj $d QUAERE 2023: Reviewed Proceedings of the Interdisciplinary Scientific International Conference for PhD Students and Assistants, June 26 – 29, 2023, Hradec Králové, The Czech Republic $e recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů, 26. – 29. června 2023, Hradec Králové, Česká republika $h roč. XIII. $v S. 105-112 $1 210 $a Hradec Králové $c MAGNANIMITAS $d 2023 $1 215 $a 1278 s. $1 710 12 $a QUAERE 2023 $b Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference $d 13. $e Hradec Králové, Česká republika $f 26.-29.06.2023 541 1-
$a Porovnávacia analýza dvoch vybraných nadnárodných spoločností so zameraním na ich medzinárodný marketing a ich konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003130 $a logo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $p EUBOBFKMO $4 070 $9 100 $f 1954- $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230713 $g AACR2 830 $a fm: projekt nie je uvedený na formulári EPCA T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1