Počet záznamov: 1
The Influence of Advertising at the Point-of-Purchase on Shoppers and Brands: An Empirical Study in Convenience Stores
SYS 0295545 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230727083757.7 017 70
$a 10.34135/communicationtoday.2023.Vol.14.No.1.9 $2 DOI 100 $a 20230727a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a SK 200 1-
$a The Influence of Advertising at the Point-of-Purchase on Shoppers and Brands: An Empirical Study in Convenience Stores $f Paolo Duarte Silveira, Marreiros Cristina 330 $a Hlavným cieľom tohto výskumu je pochopiť vplyv marketingu a vizuálnej reklamy značky na mieste nákupu na správanie nakupujúcich a na vzťah medzi maloobchodníkom a výrobcom, najmä v malých maloobchodných predajniach. Vykonali sa dve súvisiace štúdie s integrovaným prístupom zmiešaných metód. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0295543 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. $d Komunikácia dnes: vedecký časopis z oblasti masmédií a marketingovej komunikácie $v Vol. 14, no. 1 (2023), pp. 136-156 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2023 541 1-
$a Vplyv reklamy v mieste nákupu na nakupujúcich a značky: Empirická štúdia v obchodoch so zmiešaným tovarom 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 700 -1
$3 eu_un_auth*0089351 $a Silveira $b Paolo Duarte $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0089352 $a Cristina $b Marreiros $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230727 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1