Počet záznamov: 1
Brand Seduction as a Tool for Brand's Success: Conceptualizing the Term
SYS 0295709 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230811090122.8 017 70
$a 10.46286/msi.2023.18.2.1 $2 DOI 100 $a 20230811a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d cze $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Brand Seduction as a Tool for Brand's Success: Conceptualizing the Term $f Matouš Haicl 330 $a Tento článok predstavuje Brand Seduction ako kľúčový prvok pre úspech v dnešnom marketingu. Autor definoval Brand Seduction pre použitie tohto konceptu v empirickom výskume. Brand Seduction bol definovaný na základe literárnej rešerše pomocou kódovacích techník pre kvalitatívny výskum. Výsledkom procesu kódovania bola identifikácia troch dimenzií zvádzania (interakcia, iracionalita a irealita). Následne bol koncept testovaný prostredníctvom kvalitatívnych výskumných metód. Boli uskutočnené rozhovory kľúčovými stakeholdermi so skúsenosťami s fenoménom Brand Seduction za účelom posúdenia adekvátnosti teoretického konceptu vzhľadom na marketingovú prax. Výsledky preukázali zhodu navrhnutého konceptu sedukcie so skúsenosťami kľúčových stakeholderov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0295679 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management $v Roč. 18, č. 2 (2023), s. 2-11 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2023 541 1-
$a Brand Seduction ako nástroj úspechu značky: konceptualizácia pojmu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*0034852 $a stakeholder 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 700 -1
$3 eu_un_auth*0089407 $a Haicl $b Matouš $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230811 $g AACR2
Počet záznamov: 1