Počet záznamov: 1
Improving the Quality of Automotive Components through the Effective Management of Complaints in Industry 4.0
SYS 0296160 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502083952.6 014 $a 001034991300001 $2 WOS 014 $a 001034991300001 $2 CCC 017 70
$a 10.3390/app13148402 $2 DOI 035 $a 1074222 $2 CREPC2 100 $a 20230911a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CH 200 1-
$a Improving the Quality of Automotive Components through the Effective Management of Complaints in Industry 4.0 $f Katarína Teplická, Samer Khouri, Tawfik Mudarri, Magdaléna Freňáková 301 $a KEGA 010TUKE-4/2023 330 $a Poukázanie na význam systému CRM a význam riadenia reklamácií v automobilovej výrobe, ktoré zlepšujú kvalitu procesu výroby komponentov a zároveň zlepšujú kvalitu vstupov — kvalitu materiálov, kvalitu ľudského faktora a kvalitu služieb, poskytnutých v spojení s komponentmi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0274035 $1 011 $a 2076-3417 $1 200 1 $a Applied Sciences $b elektronický zdroj $v Vol. 13, no. 14 (2023), pp. [1-16] $1 210 $a Basel $c MDPI 541 1-
$a Zlepšovanie kvality automobilových komponentov prostredníctvom efektívneho riadenia sťažností v priemysle 4.0 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004891 $a priemysel automobilový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001173 $a automobily 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006092 $a sťažnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005310 $a reklamácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007110 $a výroba automatizovaná 700 -1
$3 eu_un_auth*0002180 $a Teplická $b Katarína $4 070 $9 40 701 -1
$3 eu_un_auth*0077170 $a Khouri $b Samer $4 070 $9 20 701 -1
$3 eu_un_auth*0089588 $a Mudarri $b Tawfik $4 070 $9 20 701 -1
$3 eu_un_auth*0036109 $a Freňáková $b Magdaléna $p EUBPHFKEM $4 070 $9 20 $f 1981- $T Katedra ekonómie a manažmentu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230911 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1