Počet záznamov: 1
Využitie virtuálnej reality v oblasti marketingu a obchodu
SYS 0296365 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075248.7 100 $a 20230925a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Využitie virtuálnej reality v oblasti marketingu a obchodu $f Juraj Kováč, Peter Malega, Olha Hrytsaniuk 330 $a Aspekty využitia virtuálnej reality v marketingu. Interaktívna prezentácia produktov a služieb pomocou virtuálnych aplikácií, kde zákazníci môžu virtuálne vidieť a skúšať produkty vo svojom reálnom prostredí. Táto forma prezentácie umožňuje zákazníkom získať lepšiu predstavu o produkte a ovplyvňuje ich rozhodovací proces. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0296262 $1 011 $a 1337-7094 $1 200 1 $a Transfer inovácií $b elektronický zdroj $e špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií $v Č. 47 (2023), s. 27-29 $1 210 $a Košice $c Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby $d 2023 541 1-
$a The Use of Virtual Reality in the Field of Marketing and Business 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005246 $a realita virtuálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*0003124 $a softvér 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002520 $a interakcia priestorová 610 1-
$9 eu_un_auth*0036807 $a prezentácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0005850 $a prezentácia firemná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006985 $a vlastnosti výrobkov úžitkové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005033 $a procesy rozhodovacie 700 -1
$3 eu_un_auth*0049134 $a Kováč $b Juraj $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0026917 $a Malega $b Peter $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0089705 $a Hrytsaniuk $b Olha $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230925 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1