Počet záznamov: 1  

Effect of Education on Ease of Doing Business in Conditions of Innovation Development: Factor Analysis and Multiple Regression

  1. SYS0296771
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083956.9
    014
      
    $a 001023503400017 $2 WOS
    017
    70
    $a 10.21272/mmi.2023.2-19 $2 DOI
    035
      
    $a 1085659 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20231019a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a UA
    200
    1-
    $a Effect of Education on Ease of Doing Business in Conditions of Innovation Development: Factor Analysis and Multiple Regression $f Anastasiia Samoilikova, Valeriia Herasymenko, Anzhela Kuznyetsova, Miloš Tumpach, Martina Ballová, Larisa Savga
    301
      
    $a 0122U000772
    301
      
    $a 0122U000780
    301
      
    $a VEGA 1/0638/23
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Vzdelávanie urýchľuje zmeny a premeny v spoločenskom živote, ako aj jeden z hlavných faktorov pokroku a rozvoja vo všeobecnosti a podnikania. Článok zdôvodňuje a formalizuje vzťahy medzi ukazovateľmi úrovne vzdelania (berúc do úvahy jeho inovatívny rozvoj) a jednoduchosťou podnikania na základe dôkazov z 28 krajín sveta a údajov Svetovej banky, OSN, Tufts University a Služby spoločnosti Standard & Poor's. Cieľom článku je nájsť indikátory inovatívneho vzdelávania, ktoré najvýraznejšie prispievajú k jednoduchosti podnikania. Na tento účel sa vykonáva kognitívna analýza štatistických údajov a pomocou nástrojov deskriptívnej analýzy sa vytvára štatisticky významný charakteristický priestor ukazovateľov. Kontrola hustoty a smeru vzťahu sa vykonáva výpočtom hodnôt Pearsonových korelačných koeficientov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0248382 $1 011 $a 2218-4511 $1 011 $a 2227-6718 $1 200 1 $a Marketing and Management of Innovations $v Vol. 14, no. 2 (2023), pp. 208-217 $1 210 $a Sumy $c Sumy State University
    541
    1-
    $a Vplyv vzdelania na jednoduchosť podnikania v podmienkach rozvoja inovácií: faktorová analýza a viacnásobná regresia
    610
    1-
    $a vzdelávanie terciárne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037564 $a gramotnosť finančná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005552 $a rozvoj hospodársky
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0089272 $a Samoilikova $b Anastasiia $4 070 $9 16,7
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0089836 $a Herasymenko $b Valeriia $4 070 $9 16,66
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0089837 $a Kuznyetsova $b Anzhela $4 070 $9 16,66
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048926 $a Tumpach $b Miloš $p EUBFHIKUA $4 070 $9 16,66 $f 1970- $T Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0073583 $a Ballová $b Martina $p EUBFHIKUA $4 070 $9 16,66 $f 1985- $T Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0089838 $a Savga $b Larisa $4 070 $9 16,66
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20231019 $g AACR2
    830
      
    $a mm-úprava percent pre autorku Samoilikovu na 16,7.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.