Počet záznamov: 1  

Analysis of the Reputation Management of Insurance Companies and Identification of Its Most Important Factors

  1. SYS0297131
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074511.8
    035
      
    $a 1094304 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20231114a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analysis of the Reputation Management of Insurance Companies and Identification of Its Most Important Factors $f Frank Gerwald, Peter Dorčák
    301
      
    $a CE0100090
    330
      
    $a Cieľom tejto štúdie je identifikovať a uprednostniť faktory, ktoré určujú reputáciu poisťovní v Nemecku a na Slovensku. Po získaní prehľadu o stave problému systematickým literárnym rešeršom sa skúmal pohľad poisťovateľov. Za týmto účelom bolo uskutočnených dvanásť pološtruktúrovaných expertných rozhovorov s vedúcimi pracovníkmi z poisťovníctva, ktoré boli kvalitatívne vyhodnotené. Následne bola perspektíva zákazníkov skúmaná prostredníctvom online prieskumu, na ktorý odpovedalo 224 zákazníkov poistenia v Nemecku a na Slovensku. Kvantitatívne vyhodnotenie výsledkov sa uskutočnilo použitím prieskumnej a konfirmačnej faktorovej analýzy. Za najdôležitejšie faktory vytvárania pozitívnej reputácie boli označené rýchlosť spätnej väzby a spracovania, ako aj dobre vyškolený a motivovaný personál. Výskum ukázal, že v poisťovníctve určujú reputáciu v porovnaní s inými odvetviami iné faktory. Zárobky a finančná sila poisťovateľov sú pre zákazníkov dôležitejšie ako ich prítomnosť na sociálnych sieťach, pričom vnímanie spoločenskej zodpovednosti je skôr hygienickým faktorom ​
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0297114 $1 011 $a 2454-1028 $1 200 1 $a Ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economics and management: Scientific Journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava $z eng $v Roč. 20, č. 1 (2023), s. 24-38 $1 210 $a Bratislava $c Nadácia Manažér $d 2023
    541
    1-
    $a Analýza riadenia dobrého mena poisťovní a identifikácia jeho najdôležitejších faktorov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070828 $a reputácia podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004399 $a poisťovne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004349 $a poistenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079940 $a Gerwald $b Frank $p EUBFPMKPF $4 070 $9 50 $f 1968- $q E $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0064815 $a Dorčák $b Peter $p EUBFPMKPF $4 070 $9 50 $f 1979- $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20231114 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.