Počet záznamov: 1  

Ako úzkosť ovplyvňuje pracovný výkon pedagógov

  1. SYS0297435
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075255.8
    100
      
    $a 20231205a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Ako úzkosť ovplyvňuje pracovný výkon pedagógov $e typy,príznaky úzkosti $f Michal Šafránek
    330
      
    $a Príspevok sa zameriava na tému úzkosti v pedagogickej práci učiteľa a poskytuje prehľad typov a príznakov úzkosti, ktoré môžu ovplyvniť výkon učiteľa v rôznych oblastiach edukácie a rozhodovania. Článok rozoberá rôzne typy úzkostných porúch, ako sú separačná úzkosť, panická porucha, selektívny mutizmus, obsedantno-kompulzívna porucha, sociálna úzkostná porucha a iné. Príspevok je určený manažmentom škôl, ktoré sa chcú dozvedieť viac o úzkosti v pedagogickej práci a ako ju rozpoznať u seba, u kolegov a u svojich žiakov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0296792 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e [odborný mesačník] $v Roč. 18, č. 10 (2023), s. 14-17 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004139 $a pedagogika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006056 $a stresy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0076451 $a zdravie duševné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0050316 $a žiaci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044853 $a výkony pracovné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0090090 $a Šafránek $b Michal $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20231205 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.