Počet záznamov: 1  

Sexism in Advertisements – a Cross-Cultural Analysis

  1. SYS0297557
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075257.0
    100
      
    $a 20231208a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Sexism in Advertisements – a Cross-Cultural Analysis $f Joachim Riedl, S. Wengler, Marcin Czaban, Simon Steudtel
    330
      
    $a Tento článok skúma hodnotenie reklamy s osobitným zreteľom na možný sexizmus a rozdiely v reakciách medzi jednotlivcami s rôznou náboženskou príslušnosťou, religiozitou a pôvodom. Náboženstvo, religiozita a migračný pôvod majú malý vysvetľujúci príspevok k hodnoteniu reklamy v štyroch relevantných dimenziách, ale v celkovom obraze sa ukazujú ako menej významné ako sociodemografické a psychografické kritériá mimo náboženstva a pôvodu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0297409 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management $v Roč. 18, č. 3 (2023), s. 2-16 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2023
    541
    1-
    $a Sexizmus v reklame – medzikultúrna analýza
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003547 $a náboženstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0090110 $a Riedl $b Joachim $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0082593 $a Wengler $b S. $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0090111 $a Czaban $b Marcin
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0090112 $a Steudtel $b Simon
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20231208 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.