Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia a digitálne médiá

  1. SYS0297635
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074515.9
    010
      
    $a 978-80-225-5114-4
    035
      
    $a 1105786 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20231213d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingová komunikácia a digitálne médiá $e učebnica $f Peter Drábik a kolektív $g recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth
    205
      
    $a 2. rozšírené, modifikované vydanie
    210
      
    $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave $d 2023
    215
      
    $a 338 s. [20,72 AH] $9 20,72
    301
      
    $a KEGA 029EU-4/2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003223 $a marketing priamy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045298 $a vzťahy s verejnosťou
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043650 $a event marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005155 $a prostriedky audiovizuálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1981- $9 18,34 $r 3,80 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $f 1990- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20,56 $r 4,26 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0065854 $a Hutta $b Michal $f 1982- $p EUBOBFKOP $4 070 $9 8,40 $r 1,74 $T Katedra obchodného práva OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0008404 $a Korčoková $b Marína $f 1970- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 19,79 $r 4,10 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0058224 $a Magurová $b Hana $f 1986- $p EUBOBFKOP $4 070 $9 7,92 $r 1,64 $T Katedra obchodného práva OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0018215 $a Ožvoldová $b Katarína $f 1984- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 18,92 $r 3,92 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0090144 $a Škerlíková $b Dominika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 5,79 $r 1,2 $f 1994- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0086965 $a Yehorova $b Yuliia $p EUBOBFVIO $f 1978- $4 070 $9 0,28 $r 0,06 $T Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0082493 $a Horváth $b Jakub $4 675
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20231213 $g AACR2
    830
      
    $a me: Potvrdenie o aktuálnosti 2. vydania je nahrané v CS ako samostatná príloha.
    830
      
    $a me: Oprava percentuálneho podielu u autorky Yehorova, Yuliia z 0,29 na 0,28%, aby sedel 100% podiel v CREPČ.
    830
      
    $a hr - Rozdielny počet strán PDF a tlačenej knihy, tlačená kniha 337 s. Ponechaný počet strán podľa PDF, ktoré slúži ako podklad k EPČ.
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.