Počet záznamov: 1  

Marketingový výzkum jako průvodce značek na cestě k udržitelnosti

  1. SYS0297868
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075258.2
    100
      
    $a 20240104a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Marketingový výzkum jako průvodce značek na cestě k udržitelnosti $f Tereza Horáková
    330
      
    $a Moderné značky musia spĺňať potreby zákazníkov, odrážať spoločenské hodnoty a riešiť široké výzvy. Spotrebitelia očakávajú, že spoločnosti uľahčia udržateľné správanie prostredníctvom inovácií a lepších skúseností zákazníkov. Spoločnosti preto musia navrhnúť stratégie ESG zohľadňujúce všetky zainteresované strany a efektívne komunikovať iniciatívy v oblasti udržateľnosti a zároveň zabezpečiť autentickosť a vyhnúť sa podobnosti s inými reklamami ESG.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0297653 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 33, č. 4 (2023), s. 12-13 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0089679 $a greenwashing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0090203 $a Horáková $b Tereza $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240104 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.