Počet záznamov: 1
Marketingový výzkum jako průvodce značek na cestě k udržitelnosti
SYS 0297868 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075258.2 100 $a 20240104a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Marketingový výzkum jako průvodce značek na cestě k udržitelnosti $f Tereza Horáková 330 $a Moderné značky musia spĺňať potreby zákazníkov, odrážať spoločenské hodnoty a riešiť široké výzvy. Spotrebitelia očakávajú, že spoločnosti uľahčia udržateľné správanie prostredníctvom inovácií a lepších skúseností zákazníkov. Spoločnosti preto musia navrhnúť stratégie ESG zohľadňujúce všetky zainteresované strany a efektívne komunikovať iniciatívy v oblasti udržateľnosti a zároveň zabezpečiť autentickosť a vyhnúť sa podobnosti s inými reklamami ESG. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0297653 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 33, č. 4 (2023), s. 12-13 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2023 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*0089679 $a greenwashing 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 700 -1
$3 eu_un_auth*0090203 $a Horáková $b Tereza $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240104 $g AACR2
Počet záznamov: 1