Počet záznamov: 1  

Inovace v mediálních výzkumech

  1. SYS0297870
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075258.3
    100
      
    $a 20240104a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Inovace v mediálních výzkumech
    330
      
    $a Text popisuje najnovší vývoj projektov merania médií v Českej republike, v ktorých medián zohráva kľúčovú úlohu ako realizátor. V článku je vysvetlený najnovší vývoj v meraní sledovanosti rádií, ako sa uskutočňuje plánovanie založené na celotýždňových údajoch a nová metrika čítanosti tlače GRP ako súčasť prieskumu čítanosti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0297653 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 33, č. 4 (2023), s. 14-15 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009817 $a meranie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002274 $a história
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0090204 $a Fišer $b Jozef $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0090205 $a Čech $b Přemysl $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240104 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.